leka-2016.reismee.nl

Derde en laatste reisdag

Vlotjes van boord gekomen in Kiel en gelukkig weinig oponthoud ten noorden van Hamburg en in de Elbetunnel,om 15:00 uurde NL-se grens gepasseerd op naar het huis van Zeepier waar we om 16:30 uur arriveerden
De visvakantie zit er weer op we hebben fantastisch weer gehad en alle dagen vanuit de boot gevist, een unicum daar net onder de Poolcirkel. Qua spullen weer erg veel niet gebruikt, ik had eigenlijk genoeg aan 1 hengel.
Ik hoop dat de lezers veel leesplezier hebben beleeft aan onze avonturen... Hopelijk tot volgend jaar!
En Zeepier heeft nog wat lekkers gebakken van de overrijpe bananen die de reis heen-en-terug hebben overleefd.
Ik wil alle medereizigers hierbij ook bedanken voor hun inspanningen voor- en tijdens de vakantie. Zeepier voor het regelen van "exotisch"-voedsel, de bus een super aanhanger en de versnaperingen voor Karl-Oddvar. Wim voor het doen van alle boodschappen, Niels voor zijn kookkunsten. Zeepier, George en Wiegert voor alle schoongemaakte vis wat soms een hele klus was.